Monday, September 10, 2012

VCO Catalyst Liquid baik untuk mengatasi masalah radang

Assalamualaikum....

Sesiapa yang mengikuti Page facebook/Catalystkotasamarahan - pastinya pernah membaca tentang kajian saintifik  Minyak Kelapa Dara @ Virgin Coconut Oil. Kan?

Untuk lebih jelas, kami paparkan seperti di bawah :


Sebenarnya kami nak berkongsi petua yang kami alami baru-baru ini.

Pernah merasa pijar pada tangan apabila memegang cili, bawang atau serbuk lada? Perkara seperti ini biasanya terjadi semasa rewang kenduri kawin. Lazimnya petua orang-orang lama menghilangkan rasa pijar pada tangan adalah dengan melumurkan dengan garam atau gula. Ada juga orang zaman-zaman sekarang nie lebih biasa dengan minyak gamat...itu kami pasti, sebab kami biasa melakukannya.

Tapi percubaan kami (suami saya) menggunakan Minyak Kelapa Dara @ Virgin Coconut Oil (Liquid) untuk mengatasi rasa pijar tersebut berhasil semalam. Ni gara-gara suami saya membantu memasak untuk majlis 'OPEN HOUSE' esok di pejabat dia. Memang dapur bukan tempatnya suami saya..

Ok berbalik kepada amalan tadi.. proses pemulihan mungkin mengambil masa beberapa minit untuk mengurangkan rasa pijar tersebut, tapi percayalah ia berhasil. Kenapa kami mencuba dengan Minyak Kelapa Dara @ Virgin Coconut Oil Catalyst ? Kerana kami yakin kepada 2 kajian yang dipaparkan di atas akan berhasil, sebab itu kami cuba mengaplikasikan petua tersebut. Alang-alang VCO Catalyst dah ada, kenapa tak kita gunakannya!

VCO Catalyst dilumur pada tangan yang terasa pijar oleh cili / bawang.
Minyak Kelapa Dara adalah anti Inflammatory dan Analgesik dan ia juga berhasil memulihkan luka pada kulit. So..wajar bagi setiap rumah mempunyai VCO Catalyst Liquid.
VCO Liquid...anda perlu memiliki sekurang-kurangnya 1 botol untuk persediaan sebarang kemungkinan kecederaan  berlaku. Siapa tahu?

Untuk mendapatkan VCO Catalyst..hubungi kami : 013-8022278 / 019-8292278

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...