Sunday, September 9, 2012

Mindstar Catalyst memulihkan kesakitan Migrain saya..

Assalamualaikum,

Saya sebenar kerap mengalami migrain sejak kebelakangan ini. Kalau 3 tahun dahulu...migrain saya menyerang setiap 2-3 bulan, tetapi untuk awal tahun 2012 saya mengalami migrain lebih kerap dari biasa. Ia menyerang selepas saya balik bekerja (waktu malam) atau setiap kali sebelum haid. 

Setiap kali migrain, lazimnya suami menjadi mangsa untuk mengurut kepala. Korang yang berhadapan dengan situasi ini pun pasti akan buat benda yang sama kan? Tapi sejauh mana ia berhasil? Saya dengan Minyak Angin / Minyak Cap Kapak sudah tidak boleh dipisahkan. Minyak Angin setiasa berada dalam beg galas saya. Persediaan jika saya diserang migrain (kononnya). Saya sebolehnya tidak ingin mengambil pil daripada farmasi / klinik. Tetapi saya terpaksa mengambil pil untuk mengatasi kesakitan yang semakin kerap. Sakitnya kadang-kadang menyebabkan saya terlantar terus di atas katil. Tidak mampu untuk membuat sebarang kerja rutin. 

Pada awal Julai 2012, saya diserang migrain seperti biasa.
Suami saya bimbang jika migrain saya menyerang lebih teruk dari sebelumnya, menyarankan saya untuk mengambil Mindstar Booster pada malam tersebut. Pada mulanya saya agak keberatan untuk mencuba. Tetapi suami saya pujuk juga (kira paksa la tu). Katanya " Mindstar mempunyai Ekstrak Gingko yang mampu membantu pengaliran darah dan oksigen ke otak".

Saya membancuh 1 sachet Mindstar dengan air panas. Minuman Mindstar Booster saya ambil untuk pertama kalinya pada malam itu. Alhamdulillah....Migrain saya pulih pada keesokan harinya. Sukar untuk saya percaya. Hanya sekadar mencuba...ia berhasil untuk pertama kalinya.
Sejak dari hari itu, setiap kali saya mula rasa pening saya akan membancuh 1 sachet Mindstar. Mindstar dan VCO juga saya bekalkan bersama apabila ke pejabat. Kalau dulu saya bersama minyak angin dan pil migrain, tetapi sekarang saya hanya membekalkan Mindstar Booster dan VCO dalam beg galas saya.

Semalam (8/9/2012) anak saya yang berusia 6 tahun pun mengalami pening. Saya bancuh Mindstar bersama Milo untuk anak saya. Alhamdulillah....dengan izin-Nya dia pulih daripada pening. Sudah kembali aktif pada esok paginya.

Semuanya atas izin Allah s.w.t. Tidak rugi memberi ruang kepada Mindstar Booster untuk migrain anda. Mencuba tidak merugikan apa-apa.

Safaraliwati - Stokis Catalyst Kota Samarahan (013-8022278). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...