Wednesday, September 19, 2012

Diari : Pilihan terbaik untuk kulit anda Ambience dan VCO

Assalamualaikum.....
Sapa yang dah jenguk page facebook Catalyst Kota Samarahan kami hari ni..pasti dah tengok pic kat bawah nie kan? Ini la testimoni saya sendiri tentang produk Catalyst. Kalau hari tu kami dah buat entri pasal Mindstar. Hari ni  kami berkongsi pula tentang produk VCO + Collagen + Ambience.

Bagi Wanita...penjagaan kulit itu sangat penting. Tapi saya percaya lelaki jugak begitu, kan? Kami - Team Catalyst Sarawak sendiri telah berkongsi beberapa hasil daripada penggunaan produk Catalyst ini. Terpulang kepada anda untuk menilainya dan memilih untuk mencuba. Keputusan di tangan anda.


Sebenarnya..saya sendiri teruja dengan produk Ambience ni apabila nampak sendiri perubahan dengan Cik Amni (DC Catalyst, Sarawak). Kami pernah buat entri tersebut :  KOLEKSI TESTIMONI #12. Mungkin saya agak terlambat untuk mencuba produk ini berbanding dengan Stokis lain. Tapi saya perlu mencuba untuk menilai sendiri keberkesanan produk terbaru dari Catalyst ni.

Saya mungkin kurang arif pasal produk kecantikan. Pernah salah seorang pelanggan, Pn. Agnes memberi responnya tentang produk ini untuk melihat kandungannya selepas Ambience baru beberapa hari berada di pasaran Sarawak. Dari pemerhatian saya, Pn. Agnes lebih arif tentang produk kecantikan berbanding saya. Katanya "Ambience ni Stemcell. Bagus produk ni..ia lebih baik daripada Collagen. Tapi saya nak tengok testimoni orang lain dulu sebelum cuba,". Itulah pertama kali saya mendengar perkata Stemcell (hehehe..nampak sangat ceteknya ilmu tentang produk kecantikan). Sejak dari itu lah saya membuat carian dalam internet pasal kelebihan yang terdapat dalam Ambience (seperti yang anda lihat dalam page facebook kami).

Bagaimana saya mengamalkan VCO + Ambience ?
Saya makan seperti biasa. Selepas makan malam..saya akan ambil 2 kapsul VCO Softgel, dan Sebelum tidur saya akan mengambil 1 sachet Ambience. Biar pun ada kala saya terlepas untuk makan supplement ni. Selama 2 minggu pengambilan VCO dan Ambience, saya rasa kulit lebih sekata. Kulit yang dulu pernah mengelupas akibat produk kecantikan lain...sudah tidak kelihatan. Selama 2 minggu itu saya tidak lagi menggunakan produk kecantikan lain, kecuali pencuci muka dan hanya bedak SimplyCT.

Harga Ambience+VCO 
Ambience ni agak mahal bagi sesetengah orang, termasuk saya sendiri. RM269.00 memang diluar kemampuan kebanyakan orang. Tetapi dengan hasil jualan produk Catalyst inilah  saya membeli dan mencuba sendiri Ambience ini. Itulah kelebihan menjadi Stokis / Agen Catalyst.

Kini saya bersyukur dengan hasil perubahan kulit saya. Tidak hanya pada kulit wajah..tetapi pada kulit pada anggota badan lain juga nampak perubahan. Lebih halus dan cerah.

Mungkin ada sebilangan anda berkira-kira untuk membeli set ini.
VCO : RM43.90
AMBIENCE : RM269.00

Anda belom mencuba bukan? Jika anda tidak berkira-kira tentang kecantikan kulit bernilai RM312.90, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkannya. Jika anda mendaftar sebagai Agen Catalyst...anda boleh mendapatkan set ini dengan harga : RM239.00 sahaja

Hubungi Safaraliwati : 013-8022278


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...