Thursday, April 19, 2012

Diari : VCO Catalyst Liquid alternatif minyak urut

2 hari lepas..saya terlibat dengan latihan untuk acara olahraga di jabatan saya.
Semangat berkobar-kobar berlari..x pernah fikir pun otot-otot akan mengalami radang akibat tiada regangan dan latihan. Serius ia memang menyakitkan .....Akibatnya saya kebas dan kejang otot berlaku untuk 2 hari tersebut.

Semalam suami saya tolong sapukan  VCO Catalyst (Liquid) pada kaki saya. Berharap VCO Catalyst (Liquid) ni membantu memperbaiki radang otot yang saya alami.
VCO Liquid boleh diminum / sapuan luaran.

Alhamdulillah...pagi tadi, rasa keradangan pada otot saya beransur pulih. Saya sudah mampu bergerak dengan lebih baik. Seirus saya tak sangka..Sekadar mencuba - VCO Catalyst (Liquid) dapat membantu memulihkan radang otot saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...