Monday, September 3, 2012

Diari : Sembang pasal Gout

30/08/2012 - kebetulan pada hari tersebut, kami sekeluarga memenuhi jemputan majlis ulangtahun sepupu di Jalan Matang. Dalam menikmati menu hidangan majlis, kebetulan En. Adi (bukan nama sebenar) memberi respon tentang Virgin Coconut Oil kepada kami. Beliau bukanlah pembeli /  pengguna produk Catalyst tegar sebenarnya...tetapi pengantin baru yang baru 2 bulan berstatus suami ini mencuba produk Catalyst VCO Liquid ibu mentua (juga ibu saudara saya).

Beliau mengalami masalah 'Gout' - walaupun umur masih 20-an.
Pada hari beliau mengalami sakit gout...beliau mengambil VCO Catalyst  liquid pada malam tersebut. Katanya - sukar untuk memijak lantai jika gout menyerang. Sakit yang amat sangat. Biasanya beliau akan mengambil masa 2 - 3 hari untuk pulih dengan mengambil ubat daripada farmasi atau klinik.
Apa yang menariknya...beliau teruja apabila boleh berjalan pada pagi tersebut seperti biasa. Beliau sendiri tidak percaya boleh bergerak pagi tersebut. Ia diluar jangkaan...

Kami sendiri gembira dengan respon tersebut.

En. Adi teruja untuk mendapatkan VCO Catalyst (liquid) dalam masa terdekat untuk mengatasi masalah gout yang dialaminya. Alhamdulillah....testimoni lisan yang kami terima, mendedahkan kami kepada kelebihan  lain VCO itu sendiri.

Semua testimoni ini adalah dengan izin-Nya.

Entri akan datang..kami akan berkongsi menarik tentang penyakit gout. 'Like' page Catalyst Sarawak : Stokis Kota Samarahan untuk maklumat terkini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...