Wednesday, April 4, 2012

Diari : Pengalaman mereka juga sama..

Hari ini saya terbaca blog Stokistcatalyst... dengan entri Saya vs VCO
Bunyi tittle tu nampak pelik sket...


Berikut petikan yang saya copy + paste untuk dikongsi bersama ~

Assalamualaikum

Ok la...nie adalah entry saya yang 1st mengenai VCO Softgel. Untuk kali nie, saya nak kongsikan pengalaman saya sebagai pengguna VCO (terutama sekali VCO Softgel) sebelum saya bertekad untuk menjadi stokis catalyst. Tapi sblm tu, untuk pengetahuan semua pembaca, saya dah kahwin, bekerja dan masih belum mempunyai cahayamata wlpun dah nak masuk 3 tahun kami berkahwin.

apa yang saya kongsikan ni adalah pengalaman saya sendiri sewaktu mencuba VCO. Biasalah setiap kali nk period, muka saya ni pasti dh naik tanda-tanda jerawat. Haa....kalau dh naik jerawat tu harap maklum laa...tanda-tanda saya nk period. Sebelum tu....(ada lagi sebelumnya)...saya adalah merupakan silent reader utk blog Irine....kenal ke saper gadis nie ?? kalau nk tau ttg si gadis cantik manis nie klik kat SINI.

Setelah baca khasiat VCO kat blog irine, saya terus berminat utk menggunakan VCO nie. Then, waktu mlm sblm tdo, saya makan 1 biji VCO dan sapu sikit VCO pada jerawat yg tgh naik. Bgn pagi esok, saya tgk jerawat yg tgh naik merah tu, dh mula kecut…..

Time period plak, mmg kurang rasa senggugut. Normally, tiap kali period saya mesti tahan sakit senggugut setiap bulan. Selain mengurangkan rasa senggugut, badan saya juga rasa bertenaga. Siap bangun awal dengan rasa bertenaga. Kebiasaannya, sebelum mkn VCO, nak bangun pagi pun terasa berat. Dan lagi satu, sepanjang saya period…xde bau rasa hanyir darah. Itu lah pengalaman saya sepanjang menggunakan VCO nie.

Yang paling best sekali, VCO ni telah melawaskan pembuangan air besar. Sekaligus menjadikan badan saya rasa ringan….( mcm ayat skema ajer). 


Saya sekadar ingin berkongsi maklumat ini untuk pembaca. Tidak salah saya share cebisan kesah ini untuk sebaran maklumat kepada anda semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...