Friday, April 12, 2013

Alhamdulillah......setahun telah berlalu!

Khas buat semua pembaca blog wacanawardina.blogspot.com....
TERIMA KASIH kepada semua di atas sokongan dan kerjasama sepanjang saya mengorak langkah sebagai stokis Catalyst Kota Samarahan. 1 Tahun....dahhh!!! Terlalu cepat masa berlalu...
Perjalanan yang  masih belum matang dalam dunia perniagaan memang banyak ranjau dan cabaran telah saya tempuhi.

Tapi ia tidak berhasil sehingga sekarang ini tanpa sokongan SDC Catalyst Sarawak, Cik Kartini Sulaiman yang telah memberi ruang untuk saya menapak dalam perniagaan ini. Terlalu banyak tunjuk ajar dan bimbingan yang diberikan kepada saya..dan juga rakan-rakan team Catalyst! Alhamdulillah...saya akan cuba manfaatkan semua peluang dan ruang yang diberikan ini.

Seterusnya buat CEO Catalyst - En. Sha, yang percaya dengan kredibiliti Team Catalyst Sarawak. Kami berterima kasih dengan kepercayaan  tersebut. Sejauh ini kami berjalan....Catalyst tidak pernah mempersiakan kami (Team Catalyst Sarawak).Bagi Team Catalyst Sarawak (rakan-rakan stokis yang sporting!) Kita akan teruskan semangat Espirit de corp yang telah kita bina. Kita telah lalui banyak cabaran sepanjang setahun ini...dan kita akan terus bersama-sama pertingkatkan prestasi masing-masing. Love u all geng! Termasuk Asmidar....(new stokist) yang banyak membantu kami!

Istimewa buat agen-agen tersayang yang banyak memberi komitmen dan sokongan, I Love u all!!
Kritikan dan teguran anda semua banyak mengajar saya..untuk team catalyst lebih maju pada masa akan datang. Semangat itu datangnya daripada anda semua. Bagi yang masih setia dengan Catalyst Kota Samarahan....Insya Allah, kita akan sama-sama perbaiki setiap kekurangan. Semoga perjalanan kita dipermudahkan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...