Thursday, July 12, 2012

Ingin menjadi Agen Produk Catalyst ?

Assalamualaikum dan salam ceria,
Alhamdulillah...anda sudi berkunjung ke blog picisan ini.
Wokey! tak nak cerita panjang.

Kali ni kami keluarga Catalyst Sarawak ingin mengajak anda semua yang berminat untuk menjadi usahawan catalyst, mendaftar sebagai agen Catalyst. Apa yang menarik jika anda menjadi seorang usahawan catalyst?

Menjadi usahawan Catalyst (agen) di Sarawak memang berbaloi. Kenapa saya kata sangat berbaloi?

Cuba anda lihat jadual seperti di bawah. Anda sebagai agen..mampu memperolehi margin pendapatan dalam lingkungan RM13 - RM16 untuk 1 produk. Kalau anda mampu menjual 10 produk? Anda mampu sekurang-kurangnya memperolehi pendapatan sehingga RM130 - RM160.

Keuntungan yang anda perolehi sebagai Agen Sarawak/Sabah.
Catalyst mempunyai 10 Produk yang berkualiti.

Apa yang perlu anda lakukan sebelum memulakan perniagaan? Anda WAJIB membeli dan mengguna produk Catalyst terlebih dahulu. Anda perlu rasai dan kenali produk tersebut melalui keberkesanan produk ini. Jika anda telah tahu keberkesanan produk Catalyst baru lah anda yakin terhadap produk yang akan anda jual. Kongsikan kebaikan produk Catalyst ini kepada ahli keluarga, rakan-rakan, sahabat handai, jiran tetangga...Insya Allah, anda mampu melakukannya.

Jika anda berminat untuk menjadi usahawa/agen catalyst, boleh menghubungi saya - Safa: 013-8022278 atau rakan niaga saya, Zainal: 019-8292278. Insya Allah kami akan membantu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...