Thursday, March 29, 2012

Diari : Pengalaman Anainie sangat menarik!

Hari ni saya terbaca blog yang cukup menarik untuk dikongsi bersama pembaca.

Blog Anainie
Memang menarik...Puan Anainie bermula sebagai pengguna produk VCO. Keinginan untuk mencuba produk yang dapat membantu untuk kecantikan kulit dan dalaman, beliau telah diperkenalkan oleh rakan lamanya  VCO.

Menikmati hasil daripada pemakanan tambahan VCO - beliau terus mengamalkan VCO termasuk ahli keluarga beliau. Kini beliau menjadi stokis produk Catalyst yang sangat berjaya! Saya sendiri cukup kagum dengan semangat beliau.

Bermula dengan sekadar mencuba...kini menjadi pemakanan sekeluarga. Hasilnya cukup membanggakan kerana Puan Anainie bukan sahaja mengguna produk Catalyst.tetapi telah menjual beratus-ratus dalam tampoh sebulan.Baca blog tersebut untuk kisah yang lebih menarik.

VCO tidak dijual secara terbuka..kerana Catalyst hanya melantik DC, Stokis dan agen untuk edaran pengguna. Agen diperlukan untuk menampung permintaan pengguna. Menjadi agen untuk kegunaan sendiri (kerana agen mendapat harga yang rendah berbanding harga pasaran) atau menjadi agen untuk pendapatan sampingan boleh berhubung terus dengan saya : Puan Safa - 013-8022278 @ chenal.abydin@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...