Saturday, October 11, 2014

Bolehkah Minyak Kelapa Dara mengubati Buasir ?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Sekali lagi perkongsian info untuk pembaca dan pengguna rangkaian Catalyst Nutraceutical Sdn. Bhd. Kali ini kami berkongsi tentang Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa dara bermanfaat kepada mereka yang mempunyai masalah buasir

Buasir mempuyai 2 jenis iaitu buasir dalaman dan buasir luaran. 

Buasir dalaman ialah buasir dalam urat dubur dilindungi oleh membran mukus lembap. Jika tidak dirawat boleh menonjol sebagai buasir luaran.

Gejala boleh dikesan dengan kehadiran darah yang keluar dari dubur semasa pergerakan usus. Jika anda mempunyai tahap yang teruk, ia boleh melekat keluar dan terus berkembang seperti bola tenis yang memerlukan anda menjalani pembedahan untuk membuang buasir. Mungkin ada saudara mara atau rakan-rakan anda yang mengalami masalah ini.

Buasir luaran vena varikos dalam otot yang secara amnya dikaitkan dengan kulit. Biasanya muncul lebam bengkak kebiruan di pinggir dubur yang merasakan kesakitan dan gatal-gatal.

Maka dengan itu - sedikit tips ini kami stokis Catalyst Kota Samarahan kongsikan untuk pembaca dan pengguna rangkaian produk Catalyst Nutraceutical Sdn Bhd.

Minyak Kelapa Dara alternatif rawatan buasir
Kami sekadar berkongsi maklumat untuk anda memilih penyelesaian yang perlu anda hadapi jika berlaku perkara seperti di atas. Sebab setiap penyakit itu ada ubatnya...dan anda perlu cari jalan terbaik untuk mengubatinya. Insya Allah....sembuhnya penyakit itu ada urusan ALLAH s.w.t.

Hubungi kami...jika anda berminat untuk mendapatkan rangkaian produk Catalyst Nutraceutical Sdn. Bhd - 013-8022278 / 0198292278

Page kami : https://www.facebook.com/catalystkotasamarahan/


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...