Monday, September 8, 2014

Koleksi Testimoni Pic #59


Testimoni hari ini boleh dikatakan menarik....
Biasa Wacanawardina akan kongsi pasal pengguna manusia. Tapi kali ini testimoni haiwan peliharaan pulak... Kami pernah kongsi juga pasal kucing sebelum ini, dan hari ini kucing menjadi testimoni terkini untuk kami paparkan. 

Anda ada pelihara kucing? Jika ada, mungkin anda juga perlu ada VCO liquid di rumah. Kenapa kami pesan begitu ? Ini kerana perkara tersebut telah dilakukan oleh Puan Dayang Intan, salah seorang agen Catalyst kami di Pekan Pusa. (testimoni dalam bahasa sarawak)
Kucing yang dijaga dengan elok oleh tuannya pasti akan manja dan mendengar kata tuannya. Dan apabila kucing berkehendakkan sesuatu, pasti ada isyarat untuk tuannya.
Kucing Puan Dayang Intan - inginkan VCO akan berdiri ditempat tuannya menyimpan botol VCO di simpan. Itu yang Puan Dayang Intan ceritakan kepada kami....

Semenjak mengamalkan VCO untuk kucingnya - jika luka semasa bercakaran / bergaduh dengan kucing lain cepat sembuh, dan tidak mudah didatangi sakit.

Sebab itu, VCO antara supplement yang sangat mudah untuk anda merawat sendiri kucing anda di rumah. Tidak perlu anda membawa ke klinik haiwan sekerap dulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...