Monday, March 4, 2013

Khasiat Glutathione yang terdapat di dalam Ambience

Assalamualaikum dan Salam Catalyst....

Hari ini....nak share tentang  Ambience lagi! Ambience mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada pengguna rangkaian produk Catalyst Nutraceutical ini. Atas permintaan itu..kami berusaha mendapatkan maklumat yang lebih jelas tentang produk, kerana kami sendiri kurang arif pasal biz lebih-lebih lagi produk kesihatan. Alang-alang dah dapat info...kita kongsi sama-sama. Tak luak pun kita kongsi ilmu nie kan. Tapi kalo ada yang kurang jelas...mohon tunjuk ajar daripada pembaca. Wokey!

Pernah tak baca tentang testimoni-testimoni pengguna Ambience?
Walaupun produk ini kami dapat dan cuba pada Ogos tahun lepas...tapi sambutan terhadap produk ini diluar jangkaan. Ada beberapa testimoni yang telah kami kongsikan dalam blog ini. Jika anda lihat gambar kat bawah nie.....struktur kulit saya lebih cerah daripada sebelumnya. Serius tak pakai produk pemutih...kerana muka kulit saya pernah mengalami masalah selepas menggunakan produk jenama terkenal (rasanya ramai rakan-rakan wanita pernah menggunakannya). Tapi semenjak menggunakan Ambience ini...saya tidak lagi berharap dengan produk yang berjenama maha hebat!

Apakah penyebab Ambience mampu mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih mulus? Lihat perbezaan tona kulit saya...

Antara kandungan yang ingin kami kongsikan dalam Ambience adalah - L-Glutathione. Jom baca satu persatu pic yang kami paparkan dalam blog ini.
Fungsi L-Glutathione dalam Ambience....efektif menjadikan anda lebih sihat dan kulit lebih cerah.

Begitulah L-Glutathione bertindak ke atas kulit anda

Ini antara kajian yang kami temui dalam membuat penelitian tentang kandungan L-Glutathione dalam Ambience.
So...untuk mendapatkan hasil yang terbaik, pastikankan cara pemakanan adalah betul. Juga pastikan banyakkan minum air kosong. Kami pernah kongsikan cara pemakanan Ambience macam mana bukan?


Anda boleh mendapatkan produk Ambience Collagen keluaran Catalyst ini dari mana-mana agen kami, atau boleh berhubung terus dengan kami - Stokis Kota Samarahan di talian :- 013-8022278 / 019-8292278.

Berikut....maklumat lebih lanjut tentang Glutathione untuk panduan kita bersama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...